Samenwerking met SBS voor het nieuwe seizoen van De Mol

Eind februari verschenen her en der op TV-zender Vier cryptische boodschappen met de tekst “Heb je mij gemist?”. Later zou blijken dat het om een teasercampagne ging voor het nieuwe seizoen van het razend populaire programma “De Mol”.

SBS, het bedrijf boven Vier, schakelde Plantiful in om naar een 50-tal bekende Vlamingen en influencers een cactus op te sturen (cfr. een verwijzing naar Mexico, waar het nieuwe seizoen zich afspeelt), met bijhorende “Heb je mij gemist?”-tekst op onze houten plantenprikkers. Deze actie paste perfect in de 360° teasercampagne, online en offline, die SBS lanceerde om het nieuwe Mol-seizoen viraal te laten gaan.

 

De campagne miste zijn effect dan ook niet.

Plantiful verzorgde de volledige afhandeling en verzending van de verschillende pakketten.

Deze campagne toont aan dat vetplanten en cactussen uitermate geschikt zijn ter ondersteuning van marketingcampagnes met bijvoorbeeld influencers, of ingezet kunnen worden als relatiegeschenk bij PR-campagnes.

Een opvallend gadget en de ideale conversation-starter!

 Voor de ‘Heb je mij gemist?’ campagne waarmee SBS De Mol 2018 in de markt zet, waren de cactussen die we dankzij Plantiful aan 50 influencers bezorgden de finishing touch. De cactus maakt de perfecte link naar Mexico en is sowieso een geschenk met een zeer lange levensduur.