Veelgestelde vragen over bestellen en betalen

Vragen staat vrij

Vragen over bestellen en betalen

Heb je een vraag over het bestellen en betalen van jouw plantjes en producten op Plantiful.be?
Hieronder vind je een overzicht terug van de meest voorkomende vragen en hun antwoorden voor je op.

Jouw vraag toch nog niet beantwoord? Neem gerust contact met ons op!

Waarom betaal ik verzendkosten & verpakkingskosten?

Om de plantjes zo veilig mogelijk te leveren, vragen we een kleine vergoeding als verzend- & verpakkingskost.

Deze kost bevat naast de Bpost verzendkost ook de speciale beschermende plantencups die we gebruiken om de plantjes zo goed mogelijk te beschermen tegen invloeden van buitenaf tijdens de verzending, alsook het overige beschermend materiaal om planten en potjes te beschermen tegen schokken.

Jouw plantjes worden op deze manier met de nodige zorg en liefde verpakt en verzonden om steeds de meest optimale kwaliteit te kunnen garanderen. Om dit allemaal zo goed mogelijk te verwezenlijken, werken we dus met een kleine verzend- & verpakkingskost.

Waar vind ik een kortingscode?

Bij speciale gelegenheden verspreiden we online diverse kortingscodes die je kan gebruiken tijdens je bestelling.

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze kortingsacties?
Schrijf je dan nu eventjes in op de Plantiful nieuwsbrief en/of volg Plantiful op Facebook.
Hier zal je van tijd tot tijd als eerste kunnen genieten van onze tijdelijke promotiecodes.

 

Kan ik een factuur ontvangen?

Dat kan zeker!

Stuur een mailtje naar hello@plantiful.be met je facturatie-gegevens (vergeet je BTW-nummer niet te vermelden!) samen met je bestelnummer.

Hebben jullie geschenkverpakking?

Een vetplant of cactus als cadeauWat een geweldig idee!

Voorlopig zijn we spijtig genoeg nog niet in staat om geschenkverpakking aan te bieden.
Een succulent of cactus laat zich immers niet zo eenvoudig inpakken met geschenkverpakking.

Maar beloofd, we werken er aan!

Intussen kan je gerust een succulent bestellen als cadeau, en vergeet dan zeker niet een bijhorend wenskaartje bij je bestelling te voegen.

Zijn er nog andere bijkomende wensen? Voeg deze dan zeker even toe aan de opmerkingen bij het plaatsen van je bestelling.

Hoe kan ik betalen?

Bij het plaatsen van je bestelling op Plantiful.be kan je onmiddellijk online betalen.

We ondersteunen de meest courante betaalmethodes zoals:

  • Bankcontact / Mister cash / Maestro
  • Kredietkaarten – Visa / Mastercard
  • PayPal
  • iDeal (NL)

Verloopt mijn online betaling veilig?

 Ja, daar kan je bij Plantiful.be steeds op vertrouwen.

De betaling verloopt via Mollie, een bekende en veel-gebruikte online betalingsverwerker.

Je vraag niet beantwoord?

Is je vraag nog niet beantwoord? Aarzel niet om ons een berichtje te sturen, we helpen je graag verder.

Of contacteer ons via

Stuur een e-mail
hello@plantiful.be

Contacteer ons via Facebook
/PlantifulShop

Bel ons
+32 474 50 98 84

Login

Lost your password?

Send this to a friend